رویدادها آرشیو خبر ها
تمریـن امروز یووه / اخبار مصدومان باشگاه

تمریـن امروز یووه / اخبار مصدومان باشگاه

دومین جلسه تمرین تیم یوونتوس برای بازی حساس با ناپولی امروز در زمین وینوو انجام شد تا بازیکنان یووه برای این بازی مهم آماده شوند .

بر اساس اخبار Sky در تمرین امروز یوونتوس جورجو کیلینی که به دلیل محرومیـت بازی برگشت یوونتوس - رئال را از دست داده بود به دلیل مشکل عضلانی قادر به همراهی یووه در دیدار حساس مقابل ناپولی نیـست و گفته می شود که آنجلو اوگبونا شانس حضور در ترکیب یووه را پیدا خواهد کرد .

همچنین مارتین کاسرس دیگر مدافع یوونتوس برای بازی تیم ملی اروگوئه در مرحله پلی آف جام جهانی در تاریخ چهارشنبه 13 نوامبر دعوت شده و باید برای این بازی هرچه زودتر به اردوی تیم ملی اروگوئه بـپیوندد .

گویا حتی مدیران یوونتوس خواهان این بودند که کاسرس پس از دیدار یک شنبه مقابل ناپولی عازم کشورش شود که بر اساس اخبار فعلا توافقی هم در این زمینه صورت نگرفته است.

همچنین هنوز میکرو ووچینیچ و استفان لختشتاینر آماده نشده اند و به طور جداگانه تمرین می کند و به نظر نمی رسد که برای بازی با ناپولی در دستـرس باشند اما از طرف دیگر فابیو کوالیارلا که مدتی پیش از مصدومیـت رهایی یافته با انگیزه بسیار بالا در تمرین امروز یوونتوس حاضر شده بود .

در آخر بر اساس اخبار و اطلاعات بدست آمده از تمرین ِ امروز ِ یوونتوس , فعلا برای بازی با ناپولی این ترکیـب پیش بینی می شود .

( 2-5-3 ) : بوفون - بارتزالی - بونوچی - اوگبونا - ایزلا - ویدال - پیرلو - پوگبا - آزاموا - توز - یورنته
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: